Allergiavizsgálat és kezelés

• Az allergia a szervezett túlzott reakcióját jelenti valamilyen anyagra. Ez az állápot az immun-rendszerünket folyamatosan érő káros hatások következménye. Nem a pollen, macskaszőr vagy a tartósítószer a hibás, hanem az immunrendszerünk hibás működése. A kiváltó okok kiderítése lehetővé teszi, hogy azok kerülésével a beteg tünetmentes legyen, de az igazi gyógyulást  immunrendszerünk működésének a helyreállítása jelenti.
  • Az allergia tünete nem pusztán a viszkető csalánkiütés, köhögés, orrfolyás, szemgyulladás, hanem a fejfájás, álmatlanság, ízületi fájdalom, hasmenés, gyakori, csípő vagy égető vizelés is lehet allergiás eredetű.
  • Diagnosztika: A hagyományos vizsgálatokat (bőrpróbák, antitestek meghatározása a vérben), természet-gyógyászati vizsgálatokkal (Vegatest, kineziológia) lehet  kiegészíteni.

Vegatest - elektroakupunkúrás eljárás mely során a bőr ellenállását mérik az allergia pontban. A vizsgálat fájdalommentes, gyors, megbízható, korlátlan mennyiségű anyag tesztelhető anélkül, hogy az allergiát kiváltó anyag bekerülne a szervezetbe. Vizsgálatunk során rutinszerűen több mint 500 anyagot tesztelünk (gombák, élelmiszerek, tartósítószerek, pollenek, fémek, stb.). Ezen felül a beteg munkahelyén, otthonában található feltételezhető allergiát kiváltó anyagokat is bemérünk: sampon, arckrém, falkaparék, tapéta, stb.

Kineziológiai eljárás során a vizsgált anyag hatását a szervezetre, az izomerő változásával mérjük.

• Terápia: A gyógyszereken kívül egyénre szabott életmódbeli változást, diétát, gyógynövények-táplálékkiegészítőket, homeopátiás szereket, salaktalanítást javasolom kombinálni.

Ekcéma           Csalánkiütések törzsön

Ekcéma                                                                       Csalánkiütések

Ekcéma            Vega-Test

Ekcéma                                                                            Vega-Test

Copyright 2015. Dr. László Mária. Minden jog fenntartva.

Honlap készítés